Root yaparsanız telefon garanti dışı kalacaktır dikkat edin hocam.
Root
sony resmi sitesinde bi inceleme yaptım konu ile ilgili, açılan makalede deniliyor ki,
1-2 gün bekleyin düzelme ise fabrika ayarlarına dönün

sanırım baya bi sorun olmuş gibi root yapmayı düşünmüyorum birz formlarda inceledim root meselesini.
ayrıca ilgine teşekkür ederim..
fab ayarlarına dönecem artık..