Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Root yaparsanız telefon garanti dışı kalacaktır dikkat edin hocam.

Root
sony resmi sitesinde bi inceleme yaptım konu ile ilgili, açılan makalede deniliyor ki,

1-2 gün bekleyin düzelme ise fabrika ayarlarına dönün
sanırım baya bi sorun olmuş gibi root yapmayı düşünmüyorum birz formlarda inceledim root meselesini.

ayrıca ilgine teşekkür ederim..

fab ayarlarına dönecem artık..