scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadalar merhaba;

bende Sony Xperia Ultra T2 telefon bulunmakta ve Android 5.0 Lollipop güncellemesi yaptıktan sonra, arama veya aranma halinde karşı tarafın sesi gelmemektir, ancak sesi dışarıya verdiğin zaman gelmektedir.

sorun hakkına bilgisi olan var mı?
teşekkürler.
Merhaba aynı telefon eşim'de var dediğiniz gibi güncellemeden sonra ses gitmez oldu dişarıya alınca düzeliyor kulaklık takınca problem yok.

Telefonu root'ladım tamamen düzeldi yazılımsal bir problem