Arkadalar merhaba;

bende Sony Xperia Ultra T2 telefon bulunmakta ve Android 5.0 Lollipop güncellemesi yaptıktan sonra, arama veya aranma halinde karşı tarafın sesi gelmemektir, ancak sesi dışarıya verdiğin zaman gelmektedir.

sorun hakkına bilgisi olan var mı?
teşekkürler.

edit: Sorun Çözüldü

telefona kulaklık bağladım bir görüşme yaptım,
kulaklığı çıkarınca düzeldi
su an düzeldi