Önceden farklı şeylere bağlardım ama artık bende reklam verenlerin azaldığını düşünmeye başladım. Aynı reklamlar dönüyor duruyor. Belki klasik ay başı olayıdır belkide seçimlerle ilgilidir ama ingilizce sitelerde de böyle bir şey varsa sorunun seçimle felan alakası yok.