2200 kişi klavye mülakatına girdik çağlayanda, 5.oldum.
Sözlü mülakata girdim komisyon başkanı "tam alacağımız adamsın, çık evdekilere selam söyle" dedi.
Sonra sonuçlar bi açıklandı 27.yedek

Sonra bi inceledim ki ilk 10'da ben hariç herkes alınmış. Elden bişey gelmiyor.
Kartal adliyede bana da anamin adı babamın adı ile Atatürk ilke inkilaplari sorulmustu. Haliyle cevapladim.
Sonuçlar açıklandıginda sözlü mulakattan 30 aldığımı görünce şaşırdım. Acaba anamin adını mi yanlış söyledim babamın adını mi diye [emoji2]
Maalesef bu ülke böyle...
Tepetaklak yazıyorum...
Yoldayım...