http://www.monsternotebook.com.tr/ab...P#.VXB9AUb85XJ bunu al kafan rahat etsin bence.

mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacağın bilgisayarın ekran kartı çöp. yazık 3,500liraya
GTX 850M nasıl çöp oluyor hocam? GTA5'in bazı ayarları high da bazıları very highda oynuyorum.