Birsaniye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mozilla kullanım oranı, ie'nin bile altına düştü hocam %5-10 var yok.
Valla ne diyeyim... O zaman Google saymıyor hocam. Toplamda 4 sitem var farklı adsense paneli var hepsinde hit düşmemesine rağmen to gösterim düştü. Bir şeyler dönüyor ama bakalım hayırlısı.