Seyyarsatici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yıldan beri katiplik yapıyorum, ne sıkıntılar çektik, ne azarlar işittik. Adaletin olmadığı kurumda katiplik yapıyoruz. Yinede halimize bin şükür ne yapalım. Ekmek parası kazanmak kolay değil. Hemde şimdi memleketten uzakta sinop'ta ( sürgün yemiş yüreğim, ağıtlar yakar durmadan)
mahkeme/savcılık?