Kalıcı Makyaj boyası ile yapılıyor ve uzun süre silinmiyor bi araştırın derim hocam.
aradığım şey bu olabilir. hint kınasıyla yapılanlar 1 haftada çıkıyor.
Geçici dövmeler kalıcıdan daha zararlı olabiliyor. Malzemeyi öğrenmeden KESİNLİKLE YAPTIRMAYIN.
kalıcıların zararlı olduğunu biliyorum ama geçiciler için aynı durum varmı araştırım.
Geçici dövme değil de kalıcı yaptıracaksan aklında olsun kardeşim. İlerde sildirmek istersen renkli boyalar zor çıkıyor - leke gibi kalıyor ciltte.. Normal siyah renkte başarı daha yüksek.. Zaten iki gün sonra sıkılacaksın geçici yaptır yaptır çıksın boşver..
uyarın için tşk, renkli yaptırmıyorum. küçük bir motif yaptırmayı planlıyorum onuda sıkılacağım için geçici olarak yaptıracağım. ama bir sezon kalması için neyle yaparlar daha iyis onu araştırıyorum.
yorumlarınız için teşekkürler kardeşlerim. +r10 ve likeleriniz verdim.