Merhaba
Pardon gözümden kaçmış , sdb ve sdc diskleri üzerinde partition oluşturulmuş.Öncelikle lvm ile gerekli partitionları kaldırıp tekrar diskleri formatlayıp mount edebilirsiniz
burdan lvm ile ilgili yardım alabilirsiniz:
http://www.koraykey.com/?p=3315
edit: sunucuyu sys den aldı iseniz kurulum yaparken raid şekilde kurmuşda olabilirsiniz , manuel kurulum yaparak raidi kaldırmanız gerekir