Geçici dövme değil de kalıcı yaptıracaksan aklında olsun kardeşim. İlerde sildirmek istersen renkli boyalar zor çıkıyor - leke gibi kalıyor ciltte.. Normal siyah renkte başarı daha yüksek.. Zaten iki gün sonra sıkılacaksın geçici yaptır yaptır çıksın boşver..