Selam, konuyu baltalamak ya da İnternet Sağlayıcısını kötülemek gibi bir niyetim yok onu öncelikle belirteyim.Bir dönem Doping firmasını kullandım maalesef hız ve müşteri hizmetleri/desteği berbat gerçekten. Geçtiğim gibi iptal ettim cayma bedeli de 60TL kestiler.