1) Haber sitesi açmayı düşünüyorum. Yazılım falan komple bende fakat ajanslardan üyelik almak gerekiyor. Bunu da 2 kişiye haber yazılımı satarak 3 aylık ücreti çıkartmış oluyorum. Günde 300 haber girişi yapılacak. Sizce tutunabilir mi ? Günde 2k hiti olsun yeterli.
2) Haber ajanslarından alınan haberler spam mı sayılıyor ?

Bu soruların cevaplarını bilen arkadaşlar yazarsa memnun olurum (r10+)