Kimse boşuna beklemesin arkadaşlar samsung mail atmıştım bir kaç hafta önce türkiyede ki note 3 için herhangi bir çalışma planlanmamış ve ilerleyen zamanlarda da plan yok muş. Paranla rezil olmak böyle birşey sanırım
Her yerde güncelleme gelecek diye makaleler var onlarda yalan o zaman çalışma yoksa hocam. Telefon çok güzel ama güncelleme de olsaydı çok daha güzel olacaktı.