Merhaba arkadaşlar öncelikle kandiliniz mübarek olsun. Galatasaray'ın kutlamalarını işim olduğu için izleyemedim. Bunu tekrar nasıl izlerim acaba? Buraya yazmamın sebebi arada bazı arkadaşlar tv den kayıt yapıyorlar ondan sormuştum. Şimdiden teşekkür ederim. Eğer tekrarı felan olursa ligtv de ücreti ile de kayıt eden olursa pm atabilir.