Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4GB 4MB diyo

ben 20 dakikada parçalarım kotayı aşar 5000 tl fatura çekerler ayrıca telefonda veriyolar 27.99 en ucuz paket 28 liraya her türlü para alıyorlar
Amaç zaten o 28 lira sabit ücreti geçirmek, yoksa internet olayı hikaye Ayrıca;

Alıntı
Kota aşımı yaparsam ne olur?
Ay içinde tarifede belirtilen kotanın aşılması durumunda hizmet durdurulacak ve dönem sonunda tekrardan başlatılacaktır.
Böyle bir uygulama olmasa bile kotalı paketlerde gelebilecek max tutar vardır.