Selam,
Benim de ihtiyacım var ancak fiyatlar baya uçtu, pasaport buldum da arkadaşın daha yeni 1 yılı olmuş, devlet 2 yıla çıkardı. Şansımız!
Ayrıca bildiğim kadarıyla vergi dairesine pasaportla gidilip öyle kayıt ediliyordu. Demek ki artık E-Devletten hallediliyor.
Hayırlı satışlar.