Kimse boşuna beklemesin arkadaşlar samsung mail atmıştım bir kaç hafta önce türkiyede ki note 3 için herhangi bir çalışma planlanmamış ve ilerleyen zamanlarda da plan yok muş. Paranla rezil olmak böyle birşey sanırım