Merhaba,
Okumayı sevmeyenlere ÖZET: ödeme gelmiş görünüyor ama hala düşmedi. 9 gün oldu. Neden olabilir?
Okumayı sevenlere DETAY:
21 Mayıs tarihinde ödeme yapıldığına dair Adsense'den mail geldi. Sistemde de faturası yer alıyor ancak hesabıma ulaşan bir ödeme bulunmuyor.
2 yıldır Adsense kullanıyorum ve her ay düzenli olarak ödeme alıyorum. İlk defa böyle bir durumla karşılaştım.
Biraz araştırınca bir çok kişinin aynı durumda olduğunu gördüm.
Konuyla ilgili kendi bankamdan herhangi bir bilgi alamadım. Adsense'den de herhangi bir iletişim yolu mevcut değil.
Destek forumlarında onlarca şikayet başlığı var.
Bu konuda bir fikri olan varsa bir çok kişiye büyük iyilik yapmış olur. Değerli yorumlarınızı bekliyorum.