bilgehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Siz sanırsam "DGN PLUS" klimalarını ilave ederken ziyaret ettiniz şuanda veri merkezinde iklimlendirme ile ilgili herhangi bir problem veyahut söylenecek bir durum yok tartışma veya DGN korumak adına söylemedim Bilginize
Olabilir. sonucda 10 ziyaretde eksik gördüğüm noktayı söyledım.