Merhaba,
Siz sanırsam "DGN PLUS" klimalarını ilave ederken ziyaret ettiniz şuanda veri merkezinde iklimlendirme ile ilgili herhangi bir problem veyahut söylenecek bir durum yok tartışma veya DGN korumak adına söylemedim Bilginize
Bence en önemli noktalar hat ,elektirik , iklimlendirme ve bayilerinizi koruyacak dış satiş politikası reklam olmasın ama DGN yi istanbulda yaşamak isterim iklimlendirilmesi hariç
Kafes sistemine cok daha guzel yönde verebilirsiniz
guvenlik konusundada guzel adimlar atmanizi bekleriz.