Merhaba, Passolig kartimda fazla para kaldi ve bir kac gun sonra karti kapatacagim. Ancak karta para yuklerken, karttan yukledigim icin bu parayi cekemiyorum. Icinde tam olarak 50 TL var ve bu parayi sadece Alisveriste kullanabilirim. Acaba, internetten 50 TL alisveris yapsam istediginiz bir yerden, karsiliginda 50 TL veya kucuk bir kesintiyle Garanti hesabima havale yapabilir misiniz?
(Tamamdir Cozulmustur)
Tesekkurler