tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu euro-dolar hesaplarında ek ücret oluyor mu? hesap işletim ücreti vs gib
Ben usd hesabı açtım şimdi açıklamayı okuduğumda herhangi bir ücret geçmiyor hem sitelerinde bilgi vermişler.

Resmi sayfası linki