O konuda bilgim yok ama para koymaniz gerekiyor diye bilmiyorum, zira ben hic para koymadim. sadece TRden Berlinde para gonderirken kullaniyordum. Yani zannetmiyorum para koymaniz gerektigini falan, en iyisi subeye gitmeniz.
Teşekkür ederim hocam yardımlarınız için hallettim. Bankayı arayıp bilgi aldım. İnternet şubesi için minimum açılış tutarı 10 euro imiş. TL hesabından 29 lira çekip 10 euro olarak açıldı hesap. Bazı bankalar hesap açarken 10-20 lira gibi para talep edip hesaba koyuyorlar onun gibi bişiymiş.