AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Isbanka soyleyin, doviz hesbi istiyorum diye, aktif ediyorlar. ekstra birsey yapmaniz gerekmez. bende de hem TL hem Dovize hesabi mevcut isbankasina.
Hocam internet şubesinden baktım açılabiliyor da para koymak gerekiyor sanırım 0 ile açılmadı. Şimdi ben 10 yazsam TL hesabımdan 10 euro değerinde para çekip euro hesabına mı koyacak?