Ovh bhs verimerkezinin ana omurgasını oluşturan montreal - bhs linkinde dün gece 3 çift fiber kablo kopmuş, trafik hemen newark - bhs şeklinde tekrar route edildi sorun geçici olarak düzeltilmişti, şu andada 300 metrelik yeni bir fiber hat çekiliyormuş, eski hasarlı fiber hat devre dışı bırakıldığı için fazlaca paket kaybı mevcut, bu olay otomasyonda da sıkıntı yaratıyor, ilerleyen saatlerde düzelmesi öngörülüyor.
Detaylar için.
http://status.ovh.net/?do=details&id=9603