invitel ağı haritada görünen
izmir
bursa
ankara
istanbul üzerinden de geçiyor


burada gerçekten bu tür bir politika var ise ve tespit edilebilir bir yapıda ise bence rekabet piyasasına bildirilmeli

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:37:33 -->-> Daha önceki mesaj 12:34:21 --

pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@roots;

En önemlilerinden biri tam otomatik kontrol sistemi bence;

Bilmiyorum belki şimdi ki sunucularda vardır bir kaç kere oldukça uygun fiyatlı firmalarla çalışırken isteğime göre kendileri yüklemişlerdi işletim sistemini.Halbuki bir kontrol paneli olsa işletim sisteminin yüklenmesi/başka bir işletim sisteminin yüklenmesi,makinayı yeniden başlatmak gibi özellikler sürekli olarak ayrı bir panel ile internet üzerinden yapılabilirse mükemmel olur.
Biraz pahalı ve meşakatli bir iş.
1. APC gibi prizler ya da reboot üniteleri kurmak gerekir her 20 sunucuda +1 - 2 sunucu gibi bir maliyet çıkartıyor
2. bahsedilen auto kurulum zor bir iş değil
http://www.tecmint.com/multiple-cent...ing-kickstart/
burada anlatılmış , zor olan kısmı standart kurulumdan farklı yapılar istenirse (LVM disk home şu kadar vs gibi) ve tek tek her makinenin guncel mac adreslerini auto discovery ile sabit tutacak bir otomasyon gerekir , makinelerde pxe açık kalmalı , wake on *** özellikli ethernetler olmalı vs