EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engin Konunu hatırlatayım
Abartmak buysa

https://www.r10.net/hosting-sirketler...post1069306287
kıbrısda şirket açmak güzel bir seçenek. ama konuyu ülkede yatırım yapılmaz diye bağlamak ise abartı.

bu ülkede yatırım yapılır. bu ülkeden yurtdışına sunucu ve hat da satılır. bundan kar da edilir.

kar edildiği için yine yatırım yapılır.

ülkemizi aşağılamadan önce lütfen brezilya, hindistan ve çindeki ortamı araştırın.