SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yıl biz de kıbrısda şirket kurup müşterilere % kaç kdv ödemek istersiniz diye seçenek sunacağız.

%1 için kıbrıs banka hesabımızı
%18 için istanbul banka hesabımızı vereceğiz.

madem devlet kıbrısa karışmıyor, yazık değil mi bireysel müşterilerimizin ödediği havagazı %17 farka.


Engin Konunu hatırlatayım
Abartmak buysa

https://www.r10.net/hosting-sirketler...post1069306287