EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuç olarak

Türkiyedeki Hat birim fiyatı belli nerede ise dünyanını en pahalı en kötü internet ve alt yapısını kullanıyoruz. En pahalı yağmurlarda kesilen enerjisini kullanıyoruz ve En önemlisi En yüksek vergiyi ödüyoruz.
Yurt dşında ise yabancı yatırımcıya ve yatırımcısına önem veren . Verdiği sağladığı alt yapısı kaliteli olan düşük vergi oranları düşük maliyetli hizmet veren ülkeler varken
lütfen abartmayalım