Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben fiyatın en son konuşulacağı bir pazar oluşmasını hayal ediyorum. Öncelikli olan hizmet ve kalite olmalı. bu doğrultuda da kaliteli bir son kullanıcıya kadar pazar oluşmalı. Kimi müşteirlerimiz var oturup iops hesabı yapıyoruz. Data sflowlarını inceliyoruz birlikte vs vs vs. Bir gün dahi ücretini konuşmadık , kimi müşterimiz var 500 müşterisi var personeli yok sisteme girip ticket atamadım bakarmısın diye olur olmaz cepten arıyor. Ve her zaman işi acil. Sorunlar %99 kendinden kaynaklı.

Bizim sektörümüzde insanlar bildiği işin mimarı olamıyor amelesi oluyor ve bu çarkın yön değiştirmesi lazım.

Cahit aynı şeyleri konuşuyoruz ama dolaylı yollardan

ortada bir gerçek var Türkiye gerçeği şuan türkiyede her şey fiyat olmuş durumda. Asgari ücret belli gelir düzeyi belli gider düzeyi belli ama inşallahilerleyen yıllarda fiyat konuşulmayan duruma geliriz.