Ben piyasada yeni müşterilerden ziyade var olan müşterilerin datacenterlar arası gidip geldiğini düşünüyorum. Yeni ne vaad edilebilir ki tercih sebebi siz olun? Hayalini kurduğunuz herşeyi gerçekleştirmişler. Şuanda herkesin tek istediği OVH mantığıyla çalışan bir sistem ancak bu ülkemizde çalışsın istemiyorlar.

Bu yüzden Avrupa'ya yatırım yapmanız daha uygun olacaktır. Türkiye'de en fazla mevcut datacenterların müşterilerini kendinize çekip onları zarara uğratıp piyasaya zarar verebilirsiniz. Yeni birşeyler her zaman iyidir aynı şeyi 2. kez yapıp başarı sağlamak yerine artık Avrupa'yı da kapsayacak bir başarı neden olmasın.