Gelişme var!

Polis kolejli kardeşlerimin daha önce okul kapatılma durumu belli olduğu için kendileri Danıştaya dava açmışlardı. Danıştay yürütmenin durdurulması yönünde karar vermişti. Ancak bu durumuna Emniyet itiraz etmişti ve öğrendiğim kadarı ile emniyetin yaptığı itiraz da reddedilmiş. Ancak kararı uyguluyan ok ne yazık ki.

Akademililer olarakta ayrı ayrı, grup grup davalar açtık. Ayrıca Anayasa mahkemesine durum götürüldü. Hukuki mücadelemiz sürecek. Yaşanacak gelişmeleri ara ara bu konu altında sizlerle paylaşacağım