Peki Selçuk bey size şu şekil bir soru sorsam ?
Bu veri merkezini Türkiye değilde Hattın daha ucuz ve bol olduğu ve imkanların daha geniş olduğu Fransa Yada ingiltere Yada daha faklı bir ülkeye bu yatırımı yapmayı düşündünüzmü Türk Telekom Alt yapısı ve maliyetler ortada.
OVH gibi firmalardan Türkleri kurtarmış olursunuz ve eminimki OVH red Station gibi firmalardan Çok türk müşteri gelicektir Örnek vermek gerekirsede ayda bir barındırma kafesi olan firmalara da hizmet verebilirsiniz yada direkt bulunduğu ülkeden Firma adına size alım yapabilirsiniz.Yada Siz satabilirsiniz.
Şİmdi çoğu arkadaşımız diyecekki Neden yatımı ükemize Yapmıyor ama Ülkemizin Alt yapısı Kapasiteside belli. Danimarka ve Belçika dünyanın en ucuz internetini ve elektriğini KUllanan ülke Hatta İnernet nerede ise her telefon hattı olana bedava denizek kadar düşük fiyatta.