foo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maddi yapı devre dışı kaldığında, bence artık datacenter/dedicated servisleri yerine, "datacenter solutions" hizmeti vermenizin zamanı gelmiştir diye düşünüyorum. mini bir avaya bence başlangıç için güzel olur.
like like like