Alacağım ama iki sorum var.

1- Hizmetler'in üstüne gelince bir daha neden hizmetler çıkıyor?
2- KURUMSAL HİZMETLER VB üst menüdeki yazılar neden ortada değilde yukarıda çıkıyor.

Dm bekliyorum