https://www.change.org/p/topkap%C4%B...4%B1-istiyorum
Arkadaşlar bende ata sporuna gönül verdim. Sizlerede öneririm. Pc başından kalkıp dağa taşa çıkmak helede elinde yayla okla olursa inanılmaz anlatılmaz bir his.
Topkapı sarayındaki bu yayların çürümesi beni içten içe kemiriyor. Lütfen bir imzada siz verin. Ata yagidarlarımız çürümesin.