Vallaha ne diyelim, SH ve Mars'dan memnunduk. Siz satınca hem bu büyük başarı için sevindim, hem de bu güç sanki bir dosttan yabancıya gitmiş gibi üzüldüm. Mars kullandığımız zamanlar başka bir şey istemiyorduk kısacası. Perakende olarak da SH kullanan arkadaşlarım vardı, durum aynıydı yani... Ne diyelim

Sizden illâ ki yeni bir şey çıkar. Perakendede ne olur bilmiyorum ama bayi için muhakkak tatmin edici olur.