Çok fazla birşey istemiyoruz aslında, yurt dışı sunucu kullanmamızı gerektiren ihtiyaçlarımız(yüksek hat, sınırsız trafik, firewall) karşılansa yeter bizim için


Verimerkezinden bahsediyoruz destek ve kesinti konularını dile getirmeye gerek duymadım