Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında pek te büyük bir beklentimiz yok abi, Ibrahim hocamın da belirttiği ve herkesin de muzdarip olduğu hususlar, düşük hat maliyeti, yüksek bant genişliği, gelişmiş konfigürasyonlar, ip, limitsiz trafik, kesintisiz bir enerji
Bunlar zaten SH zamanında yıllarca sağladığın şeyler, ekstra birşey yapmana gerek yok gibi düşünüyorum şahsen.
Var , neden türkiyenin bir ovh gibi bir verimerkezi olmasın ?

Belki şuan ki türktelekom ile bunları yapmak maliyetli ama türkiye bence bir ovh gibi veriverkezini hakediyor insanımızda. Artık bu ülkede sınırsız up down ücretsiz firewall uygun fiyattan sunucu barındırma / kiralama kafes kabin v.b hizmet vermesi gereken bir yer olmalı artık.