Sakin ol, bu tavır ne? Umarım atılan mail fake değildir, uslubunu düzeltirsin belki.
Kardeşim bizim konumuz youtube sen diyosun periscop benim sorduğum fake maille atılmış olabilirmi sen diyorsun dijitürkü iptal edelim periscoptan izleyelim soruyla senin cevabının arasında bir mantık yok ayrıca konu kapanmış ve ben telif hakkına girdiğini öğrendiğim için teşekkür ettim yardım edenlere videoyu da sildim konuyu kapattım sen hala konuyla alakasız ters ters yorumlar yazıyorsun ben burda canlı yayın veriyorum falanmı yazdım maç bittikten sonra paylaşılan kişisel çekimlerden bahsediyorum
SORUN ÇÖZÜLDÜ KONU KAPATILABİLİR