Ya saçma sapan konuşuyosun ben canlı yayın veriyorum demiyorumki ben yıllardır böyle olduğunu bilmediğim için tribün çekimi videolaru yüklüyordum ve yükleyen yüzlerce kişide var hiçbiride telif yemedi istersen aç bi boş kanal sende yükle sanada telif gelmicek sırf konuşmak için konuşmayın buraya her süper lig maçını kendi kamersıyla çekip özet yapıp atan kişiler var adam 4 milyon izlenme almış ama telif yememiş adamlar youtube a kişisel çekimlere müdahele etmiyorlar en azından yıllardır bende dahil kimsenin bu tür paylaşımlardan telif yediğini görmedim
Sakin ol, bu tavır ne? Umarım atılan mail fake değildir, uslubunu düzeltirsin belki.