SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat çekmesi için öyle yazdım. R10 daki yardım sever Kişilerin tanınması için.
Hocam başlık gerçekten de ilginç dikkat çekiyor
İnsanlık ölmedi ya ne olmuş 5 10 dakikamızı ayırıp yardımda bulunduysak.
Ama size tavsiyelerimi unutmayın