mevthawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bir sorunumuz olduğunda hepimiz konu açıyoruz çözüm bulmak için, sorunumuzu, başka yerden yardım alarak veya daha farklı bir araştırma yaparak çözebiliyoruz bazen, ama sorunu çözdüm diye yazıp konuyu bıraktığınız da, başka bu sorunu yaşayan insanlar bu konuya geldiklerinde çözüm bulamayacaklar yani bir nevi boş bir konudan öteye geçemeyek ama bunun yerine sorunumu bu şekilde çözdüm diye yazarsanız başkaları da o sıkınıtıları çekmez hemde konu faydalı bir konu olmuş olur...
Çok haklısınız hocam akıl edemedim. Çözümü: bir yazıyı şablon olarak kaydedip herseferinde onu kopyalıyorum.