Neden Çin malı olmayan bir cihaz söyleyelim? Bu cihazda ZTE tarafından yapılıyor.Yani Çin malı.Bu cihazın orjinal modelinin çinde ki satış fiyatını öğrendiğinizde vereceğiniz tepkiyi merak ediyorum.Meizu MX4 isimli cihazı görmediniz sanırım.Üstelik sadece 200 TL daha fazla ödeyerek sahip olabiliyorsunuz.
Operatörler bu cihazlarla insanları kazıklamaktan başka birşey yapmıyor.
Haksız olduğunuzu söyleyemeyeceğim lakin Türkiye'de afedersiniz kol gibi bir vergi sistemi olduğundan dolayı insanlar dayatma sisteme katlanmak zorunda kalıyor.