Arkadaşlar çeşitli eklenti istekleri geliyor. Maalesef bunları yapabilecek zamanı bulamıyorum, yoğunlaştığım başka kurumsal işler bulunmaktadır. Zaten açık kaynak kodlu göndermemin sebebi bunları kendiniz sonradan yapabilmeniz veya cüzi miktarlara yaptırabilmenizdir. Yazılım ve tasarıma biçtiğim fiyat şu anki hali için bu şekilde bir projeye başlayacaklara fikrimce uygundur. Proje başlangıcı için de bu kadar özelliği yeterli görüyorum. İlgilenenlerin dikkatine, satış günceldir.
Sıkça sorulan birkaç soru;
Vps veya dedicated sunucunuz olması gerekiyor. Konferanslar sunucu üzerinden gerçekleşiyor. Bu noktada ne kadarlık bir vps yeterli olur; dedicated sunucunun kaça bölündüğüne göre, işlemci türüne göre, ram miktarına göre bu durum değişebilir. Chat kısmına video görüşme eklenmez, proje zaten anonimlikle alakalıdır. Caps gönderme gibi bir özellik yapılabilir, smiley bölümüne entegre edilebiliyor.