Merhabalar, bugun 13:44 de bu numaradan "ankara buyuksehir belediye baskani melih gokcek bu aksam saat 21:00'de haberturk tv'de canli yayina katilarak onemli aciklamalarda bulunacak.ızlemeniz dilegiyle" diye bir mesaj geldi.
Ne ankarayla, ne akp ile ne de melih gökçekle alakam var. İstanbulda oturuyorum. Aldığım bilgilere göre çoğu kişiye gelmiş bu mesaj.
Yasak değil miydi böyle mesajlar? Bunu şikayet edemiyor muyuz? Ne yapmamız lazım?