Arkadaşlar sayfada _POST komutu varsa onu kullandıktan sonra F5 e basınca
aradığınız sayfa girdiğiniz bilgileri kullandı yenilerseniz tekrar gonderilicek vb. uyarısı geliyor
kullanıcı F5 e basınca tekrar gonderiyor ama gonderdıgının farkında değil.
bunu engellemenin bir yolu var mı
hocam arkadaşlar söylemiş zaten denildiği gibi başka sayfaya yönlendirerek çözebilirsin, yönlendirme kodu da illa header kullanacaksın diye bir kayde yok, meta yönlendirme kodu veya js kullanabilirsin.
ayrıca post işlemini gerçekleştirdiğin yer eğer bir iletişim formu, yorum gönderme vb. ise güvenlik kodu ekleyip kontrol ettirirsen güvenlik kodu her sayfa yenilendiğinde değiştiğinden post işlemi gerçekleştiğinde f5'e bassa bile güvenlik kodu yenilendiği için aynı verileri tekrar kaydetmeyecektir.