Arkadaşlar 1 senedir düzenli kullandıgım bir adsense hesabım var iki tane paralı hostta barındırıyorum.

bir tane domain satın almıştım blogger hesabıma bağlıydı onuda kullanmak istiyorum şimdi

blogger hesabına girdim adsense ye tıkladım aktifleştirin vb gibi farklı bir panel çıktı karşıma.


Normal düz yoldan diğer hostlarıma yaptığım gibi kodu direkt koysam yeterli olur mu

yoksa istatistiklerdeki adsense den blogger için farklı birşeyi aktifleştirip bağlamam gerekiyormu hesabı?

Not : Hesep zaten senedir 2 aşama geçmiş onaylanmış hesaptır.