Arkadaşlar sayfada _POST komutu varsa onu kullandıktan sonra F5 e basınca

aradığınız sayfa girdiğiniz bilgileri kullandı yenilerseniz tekrar gonderilicek vb. uyarısı geliyor

kullanıcı F5 e basınca tekrar gonderiyor ama gonderdıgının farkında değil.


bunu engellemenin bir yolu var mı