Arkadaşlar sayfada _POST komutu varsa onu kullandıktan sonra F5 e basınca
aradığınız sayfa girdiğiniz bilgileri kullandı yenilerseniz tekrar gonderilicek vb. uyarısı geliyor
kullanıcı F5 e basınca tekrar gonderiyor ama gonderdıgının farkında değil.
bunu engellemenin bir yolu var mı